Boty do Metin2 Yang Hack YANGHACK FISHING BOT MULT

Temat: Zbiorczo: dzieci, tesciowa i czekolada.
Asiunia <j@prs.gda.plwrote: Wazelinka dla Ciebie. Za teściową. Prócz mnie, Ty jesteś drugi :-) inni tylko psy wieszają. Eee? Ja tam mam bardzo sensowną teściową. Właśnie mi zrobila śliczny sweterek - poncho, muszę dokupic włóczki coby frędzle wykonać. I dziecko uczy fajnych rzeczy, gotowania, szycia, robienia na drutach... Mnie by się nie chciało, a moja mama za niecierpliwa (obie nauczycielki, ale moja matka...
Źródło: topranking.pl/1753/zbiorczo,dzieci,tesciowa,i,czekolada.php



Temat: Zaproszenie na spotkanie z girasolami - Kraków
... wiecie co: Ola zrobiła sobie na drutach piękne ponczo, oczywiście z miejscem na głowę Nawojki. Ona naprawdę ma talent:). Było oglądanie, wiązanie, plotkowanie - same przyjemności. Beata pięknie przygotowała kawiarnię, klimat...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,44603,69115234,69115234,Zaproszenie_na_spotkanie_z_girasolami_Krakow.html


Temat: zrobiłam poncho na drutach
zrobiłam poncho na drutach img386.imageshack.us/my.php?image=dscn26031gq.jpg Długo dość robiłam bo jak zwykle mało czasu na wszystko, teraz muszę zabrać się za pelerynę do komunii córki
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,16714,29882784,29882784,zrobilam_poncho_na_drutach.html


Temat: Jak sie robi czapeczke i poncho?
Jak sie robi czapeczke i poncho? Czesc Wymarzylam sobie cala mase ubranek dla moje prawie rocznej coruni Poza sweterkiem w pszczele paski kory juz sie robi chce jej zrobic czapeczke i poncho. Nie mam pojecia jak sie za to zabrac. Na okraglo jak na szydelku czy z kawalkow? Jakie druty wybrac? Pomocy Misia
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15333,14146347,14146347,Jak_sie_robi_czapeczke_i_poncho_.html


Temat: do mysza36
do mysza36 Pisałam na pocztę gazetową, spróbuję tutaj. Przysłałaś mi na pocztę ponczo-takie na drutach, wiśniowe z bąbelkami. żrobiłam już 2/3 tylko wciąż nie wiem jak je zszyć.Wydawało mi się,że tak...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15333,19395394,19395394,do_mysza36.html


Temat: Druty- jaka włóczka na ponczo!
Druty- jaka włóczka na ponczo! Niedawno pisałam jak zrobić ponczo i wybrałam sobie dwa wzory, ale teraz mam problem- powiedzcie z jakiej włóczki najlepiej zrobić i gdzie można ją kupić. forum.nanya.ru/index.php?act=Attach&type=post&id=154173...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15333,19585849,19585849,Druty_jaka_wloczka_na_ponczo_.html


Temat: Maciachowa - robię "Twoje" poncho
maciachowa napisała: > Ale... jak juz bedziesz miec zupelnie dosyc , to zamiast miec szerokachne ponch > o > mozesz zrobic "wersje oszczednosciowa" i nie przybierac tych oczek co drugi rza ... się koło tych dwóch oczek brzegowych dziurki...) > ) > Wracam do lozka, nie lubie grypy.... wracaj szybko do zdrowia > Ola 46 dziekuję za zdjecie, super poncho masz, ale ono chyba po rozłożeniu nie jest kwadratem? Kurcze, nie wiem jak dalej moja robótka będzie wyglądać, ale jeszcze trochę podrobie i z okrągłych drutów przełożę oczka na nitkę i przymierzę. Nie wyobrażam...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15333,21665882,21665882,Maciachowa_robie_Twoje_poncho.html


Temat: prośba..............???
prośba..............??? Witam))) Jestem tu"nowa", robię na drutach dla siebie i rodziny)I teraz mam problem , a zarazem prośbę do Pań)))?? Czy któraś z Pań robiła lub wie jak zrobić na drutach krótkie "poncho",,takie do biodra.Hm..ja nie wiem dlatego tu szukam pomocy?? Z góry dziekuje za wszytkie sugestie i pozdrawiam serdecznie
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15333,22694979,22694979,prosba_.html


Temat: Ponczo jak z dwóch trójkątnych chust???
Mam w swojej szafie fajne i wygodne ponczo. Jest bardzo proste w wykonaniu moim zdaniem. Trzeba zrobić na drutach dwa prostokąty i połączyć. Jeśli weszłaś na dołączony do poprzedniego posta link,...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15333,37053415,37053415,Ponczo_jak_z_dwoch_trojkatnych_chust_.html


Temat: Ponczo jak z dwóch trójkątnych chust???
Mam wielką prośbę... Czy ktoś mógłby mi przetłumaczyc jak zrobic takie ponczo??? Nie jest dokładnie takie jak chcialam pierwotnie, ale i tak podoba mi sie bardzo!!! knitting.about.com/library/weekly/aa081604.htm Co prawda mam 40dkg akrylu melanż (4 motki po 300m) na druty 3 1/2. Myslicie, że z tego sie uda?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15333,37053415,37053415,Ponczo_jak_z_dwoch_trojkatnych_chust_.html


Temat: Pomocy!!! Jak zrobic takie poncho?
Wzor podstawowy 1.rzad-same prawe,2.rzad-na zmiane 1 prawe,1 lewe itd. Ja bym sobie zrobila wykroj tego "trojkata" i z probki rozliczyla.Oryginal jest robiony na grubasnych drutach i z grubasnej welny (85%welny i 15%wiskozy).W sumie jest to dosc proste do wykonania i bardzo ladne ponczo.Trzymam kciuki)))
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15333,49257237,49257237,Pomocy_Jak_zrobic_takie_poncho_.html


Temat: Jak zrobić ponczo???
jadzia.c napisała: > Od dawna mam ochotę na ponczo...tylko jak to zrobić??Oglądałam w sklepie i to > wygląda, jakby było zrobione z dwóch kawałków, prostokątów i zszyte i nie > jest wykończone golfem. Jestem "doświadczoną dziewiarką", zrobię wszystko - > od stóp do głów, ale tego nie umiem, może któraś z Was coś takiego robiła. > Pozdrawiam serdecznie i góry dzięki ) Zrobiłam ciepłe ponczo na grubych drutach z włóczki bukle (dwie nitki) - z dwóch prostokątów: 85:65cm. Z jednej strony prostokata wyrobilłam wzór liści (był w którejś "Sandrze" (taki sweterek rózowy robiony od rękawa wzorem warkoczy i liści). Te liście bardzo ładnie się prezentuja na grubej włóczce. Kolejne ponczo robię też na drutach od góry (od szyi). Zaczynałam od 68 oczek (16 + ... ramiona)i dodaję zprzodu i z tyłu. Takie rozwiązanie pozwala zrobić dowolną długość (na ile wystarczy włóczki). Czekam na opis poncza Zdzisi- (jest robione od dołu) - zastanawiam się od ilu oczek? Ostanio "chodzi" za mna ponczo - pelerynka. Ciekawe jak sprawdza się praktycznie? I czy ronic tylko taka narzutkę, czy też zrobic pelerynkę z dziurami na ręce? Co myslicie o takim pomyśle?...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15333,49941196,49941196,Jak_zrobic_ponczo_.html


Temat: ponczo-jak zrobić?
ponczo na drutach robi sie łatwo-nabierasz oczek jak na dwie szerokości swetra plus 3 oczka i robiąc do góry przerabiasz na środku 3 oczka razem-a u góry zakańczasz jak chcesz-najlepiej na prosto a później obrabiasz szydełkiem do odpowiedniego kroju szyji-ja zrobiłam kołnierz na zakończenie i zapięcie na guzik-po bokach nabrałam wzdłuż oczka na druty i przerobiłam 4 rzędy ażuru (narzut i dwa...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15333,52378315,52378315,ponczo_jak_zrobic_.html


Temat: wzór poncza - pomocy
wzór poncza - pomocy witam, czy ktoś ma wzór po polsku tego poncza?? Czy można go zrobić na drutach na żyłce i pozniej zszyć bo nie potrafię przerabiać na okrągło?? Czy ktoś orientuje się ile kosztowałoby zrobienie przez kogoś takiego poncza jeśli kupiłabym włóczkę a ktoś inny by je zrobił na drutach?? proszę o pomoc bardziej doświadczone Panie gdyż jestem poczatkujaca. z...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15333,92717914,92717914,wzor_poncza_pomocy.html


Temat: NIGDY WIECEJ NA ZAMOWIENIE
Pchełko, chyba zauważyłaś, że rozmawiamy tu o nie o jakości włóczki ani o jej cenie tylko o pracochłonności robótek. Podam przykład z własnej praktyki: poncho duże dla dorosłej osoby, na drutach 4,5 średnio skomplikowanymi ściegami (były też warkocze) wykończone kołnierzem robiłam 3 dni dosłownie z wywieszonym językiem. Musiałm się spieszyć, miało być na prezent. Acha jeszcze wymyślenie fasonu, dobranie ściegów,zrobienie próbek zajęło...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15333,93143294,93143294,NIGDY_WIECEJ_NA_ZAMOWIENIE.html


Temat: Dostałam się
Być może moje pytanie wyda się banalne ale czy ktoś może mnie oświecić co to jest raverly? Jestem tu nowa, bardzo lubię robić na drutach już od dzieciństwa, ostatnio coraz bardziej mnie ciągnie do tego. Codziennie buszuję na allegro w poszukiwaniach ciekawych włóczek, zaopatrzyłam się w niezbędne narzędzia i mam ochotę zrobić coś fajnego, myślałam o poncho. Czy to jest jakis portal...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15333,73145604,73145604,Dostalam_sie.html


Temat: robótki na drutach z żylką
robótki na drutach z żylką witam, mam problem i proszę o pomoc. Chce zrobić coś podobnego do poncza na drutach z zyłką ale nie umiem dziergać na takich drutach. Może ktos ma linka do stron gdzie pokazane jest jak przerabiac na takich drutach włóczke. Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15333,85838162,85838162,robotki_na_drutach_z_zylka.html


Temat: Himalaya Aysu 100% wełna -znacie?
ja zrobiłam z tej włóczki ponczo z golfem - dla siebie w kolorze czerwono-szarym a dla teściowej bialo-czarnym na ponczo dość spore poszło 3 motki robione na grubych drutach 9-10... nie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15333,89818917,89818917,Himalaya_Aysu_100_welna_znacie_.html


Temat: prośba o prosty wzór na ponczo
prośba o prosty wzór na ponczo Witam wszystkich serdecznie. Jestem nowa na tym forym. W zasadzie najbardziej lubię haftować ale druty też trzymać umiem, choć nadal jestem w tym fachu laikiem. Bardzo podobają mi się modne teraz poncza i chciałabym spróbować takie sobie zrobić. Niestety nie wiem jak się do tego zabrać i nie mam na nie wzoru. Mam już wełnę (na...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15333,69097785,69097785,prosba_o_prosty_wzor_na_ponczo.html


Temat: Pocho - jak to przetłumaczyć, może któraś wie?
Pocho - jak to przetłumaczyć, może któraś wie? Cześć robię na drutach od niedawna, zrobiłam juz kilka swetreków dla moich córek. Teraz bardzo chciała bym zrobić dla siebie poncho i nawet ... tyle uprzejma, żeby mi to przetłumaczyć podam linka na stronkę z tym poncho. www.lionbrand.com/patterns/chs-dayToNightPoncho.html
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15333,28490988,28490988,Pocho_jak_to_przetlumaczyc_moze_ktoras_wie_.html


Temat: moje wrażenia
moje wrażenia zupełnie nie o drutach, ale o Was miłe forumowiczki. Od niedawna obserwuję i czasem pytam na forum, nie wiem jak na innych, ale tu spotykam się z taką życzliwością, reakcją na każdą prośbę- nawet najdziwniejszą, zawsze pomoc . Jesteście cudowne, mam nadzieję że nie tylko muzyka ale i druty łagodzą obyczaje. Bardzo lubię tu bywac i oglądac linki. Teraz chyba zrobię poncho z rękawami. Dzięki za pomysły beata
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15333,29469851,29469851,moje_wrazenia.html


Temat: Dziwna przypadłość
Dziwna przypadłość Chodzi o szydełkowanie. Podstaw nauczyłam się od babci. Zrobiłam kilka serwetek, czapeczek a nawet ponczo. Sęk w tym, że nie umiem czytać opisów. Z wzorami na druty radzę sobie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15333,42859473,42859473,Dziwna_przypadlosc.html


Temat: Babcia robi na drutach...
Okazalo sie ze robienie na drutach to tak jak jazda na rowerze, jak sie czlowiek raz nauczyl to zawsze potrafi )) Stwierdzam to na podstwie moich obecnych dokonan: kosmatego szalika "drutowanego" i ponczo zaczetego szydelkiem, dokonczonego na drutach i obdzierganego ponownie szydelkiem. Oba arcydziela dla bardzo dumnej i ucieszonej latorosli (mama dla niej specjelnie zrobila i NIKT takich nie ma !!!) I...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,16726,16663414,16663414,Babcia_robi_na_drutach_.html


Temat: Witajcie grudniowo.
witajcie obrazkowe dziewczatka i nieobrazkowe ) no coz zasypalo nas wczoraj na bialo, dzis deszcz ze sniegiem,straszna ciaparaja ostanie "pierdulki choinkowe na szydelku zrobilam(tego roku strasznie tu modne ,w sklepach strasznie drogie,dobrze,ze sie umie samemu) ) mysle,ze u Mamy tez cos stworze nowego na drutach,moze nowe poncho?/albo koc welniany?/albo getry/albo nowe zarekawki?,zobaczymy jaki wzor z gazet wpadnie mi w lapki,szkoda,ze do netu...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,37412,87925150,87925150,Witajcie_grudniowo_.html


Temat: Vistulowy Dom Mody:)
sluchajcie kobitki no i nasz rodzynek,odnia nie biore pod uwage (wiem,ze nie dzierga) czy umiecie robic na drutach i czy macie jakies ciekawe w miare latwe wzory do robienia, to ponczo ,ktore robie,mam jeszcze 70cm.zrobic ,a nie robi sie szybko bo robie wzorem i musze spogladac na sciagawke bo nie sposob zapamietac, dobrze jest z tym,ze pierwszy rzad robi sie wzor a...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,11086,11142356,11142356,Vistulowy_Dom_Mody_.html


Temat: Vistulowy Dom Mody:)
sloo, tez wsztstkie swewetusie leza w szufladzie, robilam je na drutach i szydelku,ale wlasnie to krochmalenie i pozniej trzepanie przy wycieraniu kurzu trafily do lamusa, niemniej teraz szalenie modne najrozmaitsze poncza/szale, a welna po szafach lezy,wiec trzeba to wyrobic ,zmnie swe przeobrazenie i inaczej na polce bedzie lezec ) a tak prosto sobie zrobic i wygladac modnie ubranym z najnowszym hitem mody...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,11086,11142356,11142356,Vistulowy_Dom_Mody_.html


Temat: kto robi swetery na drutach?
Witam, mam teściową, która robi nam wszystko na drutach i szydełku. Najczęściej są to moje pomysły dla mojej córeczki, od czapek, kapelusików, sweterków, kamizelek do różnego rodzaju ponczo. Sweterek, który zrobiła z ukochaną przez córcię Świnką Peppą jest hitem. Z całą pewnością zrobi wszystko, uważam, że jest czarodziejką w tej dziedzinie. Jeśli jej się coś nie podoba to pruje i przerabia aż zrobi to perfekcyjnie Jeśli jesteś zainteresowana to podam namiary. Jesteśmy z Kielc. Pozdrawiam, Kasia
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,583,106774204,106774204,kto_robi_swetery_na_drutach_.html


Temat: Poncho na drutach
Poncho na drutach Chciałabym sobie zrobić poncho na drutach. Czy ktoś ma jakiś fajny wzór? Czasami były takie w PD albo innych babskich gazetach. Ale ostatnio nic nie mogę znaleźć.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,630,87308707,87308707,Poncho_na_drutach.html


Temat: PELERYNKA DO KOMUNII szukam wzoru
Ja tez takiej pelerynki szukam. Nie znalazlam i wymyslilam, ze zrobie poncho. Takie najbardziej proste (tyl prostokat, przod dwa prostokaty. Zrobie na drutach i ponaszywam szydelkowe kwiatki. Nie wiem jaki bedzie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15333,20053057,20053057,PELERYNKA_DO_KOMUNII_szukam_wzoru.html


Temat: jaka włoczka na ponczo-wizażowe-doradzcie!
Zrobiłam z pieknej czekoladowej Dalii poncho ale na drutach wykończyłan je na szydełku 2,5- fajnie wyszło. Malwa ma ladne kolorki. Pozdrawiam
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15333,31940011,31940011,jaka_wloczka_na_ponczo_wizazowe_doradzcie_.html


Temat: Ponczo dla 4 latki
podaję przepisy na ponczo uniwersalne tzn w zależności ile rzędów zrobisz taki będzie rozmiar ja zrobiłam wg nich sobie i 2latce. szydełkowe: (wzór zaczerpnięty z wizażu) Robisz lańcuszek. Ilość oczek musi ... itd. Ale musisz ten poczatkowy łańcuszek ,który zrobilas podzielić na pół. tzn złożyć go i wtedy powstana ci dwa punkty gdzie będziesz wyrabiac rogi poncho. Rogi musza byc dwa: Tylny i ... na prostą znowu pojedyńczo. Te dodane 3 słupki bedą wyrabiać róg poncho. Na rogach tylnym i przednim w każdym rzędzie będziesz robic tak samo tzn 3 słupki , 1 oczko lańcuszka ... potem dzielisz na pół jedną część zostawiasz na zapasowym drucie a drugą dzielisz na pół ( musi byc nabrane tyle oczek żeby każda połówka miała nieparzystą liczbę oczek) zaznaczasz środkowe oczko i teraz przerabiajac w co drugim rzędzie po obu stronach tego oczka dobierasz po 1 oczku - powstanie "ząbek". Przerabiasz w ten sposób do potrzebnej długości. i już moje poncza (...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15333,32653127,32653127,Ponczo_dla_4_latki.html


Temat: Pochwal się !
tak-jest bardzo cieplutkie( pomimo zrobienia go na drutach 5,5),ponieważ w składzie włóczki jest 81% moheru-chodzę w tym ponczo teraz zamiast kurtki
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15333,33353875,33353875,Pochwal_sie_.html


Temat: Puchatka - Wasze opinie?
Ja będę robiła poncho samą Puchatką, bez łączenia z inną włóczką, próbkę zrobiłam drutami 6 i jest OK. Smiesznie, bo na banderoli włóczki jest mowa o drutach... 3-4,5. Pzdr, Kasia
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15333,18946955,18946955,Puchatka_Wasze_opinie_.html


Temat: poncho, poncho!!!!
W tym sposobie robienia poncho nie jest najistotniejsze jakim wzorkiem bedzie robione, moz ebyc gladkie, moze byc w warkocze czy ryzem, czy tez azurem. Robilam tak karczki do swetrow (jako poncho ... nie potrafie go odnalezc... Bylo dzisiaj tutaj na forum pokazane rozowe poncho- bardzo , bardzo latwe. Zaczyna sie cala robote od nabrania na druty na zylce takiej ilosci oczek jaka bedzie ... poncho ale wyglada naprawde tak jakby bylo kwardratem z wycietym otworem na szyje. Jezeli zdecydujesz sie robic je w pasy to wyjdzie poncho z motywem w szpic schodzacym. ja takiego rozwiazania uzywam przy robieniu takich golfikow zamiast szalika noszonych. Do zwyklego golfu (sciagacz) dorabiam takie mini poncho tylko na ramiona i wtedy szyja i ramiona i dekolt w plaszczu sa chronione miniponchikiem Jakby byl problem bo zbyt zagmatwanie napisalam-postaram sie zrobic takie mini poncho i wyslac fotki. Pozdrawiam maciachowa
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15333,20708432,20708432,poncho_poncho_.html


Temat: Poncho?-poszukuję wzoru
Poncho?-poszukuję wzoru Czy ktoś wie jak zrobic poncho? Na drutach bądź na szydełku? Prosze przeslijcie mi wzór! Bedę niezmiernie wdzięczna! Pozdrawiam
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15333,35409847,35409847,Poncho_poszukuje_wzoru.html


Temat: ponczo-jak zrobić?
ponczo-jak zrobić? Witam jestem nowa na tym forum,umię trochę robić na drutach trochę szydełkiem i tak sobie zamarzyłam aby zrobić na drutach ponczo.Proszę podpowiedzcie mi jak to zrobić a może ktoś...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15333,52378315,52378315,ponczo_jak_zrobic_.html


Temat: Nowe strony www dla kolekcjonerów
kto wie, kto wie... moze zamiast aszydelkowania i robotek na drutach (obecnie rozszyfrowuje jakim motywem zrobic moje poncho) wezme sie za kolekcjonowanie znaczkow... to tez jest jakis pomysl na zycie
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,16726,16129631,16129631,Nowe_strony_www_dla_kolekcjonerow.html